2009. augusztus 22., szombat

Változásokon megyek keresztül

Ma nem fogok semmit csinálni így nem is tudok a napomról mit írni..........
De rájöttem hogy változásokon megyek keresztül.... és most kicsit félek hogy így megint elveszítek olyanokat akiket szeretek például ma Heca azt hite már nem bízok benne pedig ez nem így van fontos nekem mert tényleg úgy szeretem mint a hugom . Bár most fura lehetek mindenkinek mert kicsit más vok van olyan hogy halgatok majd pörgök egyszer probálok álarcot hordani másszor nem egyszer kiakarok törni egyszer nem még néha magam se tudom igazából mit akarok. De Hecának hála most rájöttem hogy változáson megyek keresztül lehet kicsit más leszek sőt már most más vagyok mint aki voltam de akiket szeretek azokat nem akarom elveszíteni .... És tényleg sajnálom ha egy kicsit fura vagyok kicsit más. Változtam és még fogok is de remélem akik szeretek így is fognak szeretni egy kicsit máskép. És hiába változok az irántuk érzet szeretet nem mert én ezt a szeretet igaznak vélem. Olyanak ami kiálja az idő probálját akár milyen probát kiál tűzön vízen át biztonságot nyujt tudhatom hogy lesz mindig hova mennem ha baj van tudom hogy bátra mondhatom nekik hogy "szeretlek " mert ők is szeretnek. És erre most Heca döbentett rá köszönöm szépen neki ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése