2009. augusztus 22., szombat

Agusztus 20. egy érdekes éjszaka

Na tegnap azért nem írtam 20.ról mert hát ugye haza estem fél7re álmos voltam de csak 2órát aludtam én zombi módba valahogy nem volt kedvem írogatni de ezt most bepótlóm

Kezdődőt úgy a nap hogy megvolt beszélve Márkkal hogy 2kor tali örs hát én ezt át tettem fél 3ra mert még még negyed2kor sehol se voltam a készülésben..... szóval fél 3kor taltunk Örsön onnan kimentünk a Kossuth tére.... Bár amilyen szőke vagyok túl mentünk egy megállót :D aztán végül meg érkeztünk de nem voltunk sokáig egy utálom a tömeget .... kettő meleg volt és szomjas voltam így hát elkezdtünk éjjel nappali közértet keresni.... Hát találtunk is de a Kossuth tértől sikerült az Oktogonig legyalogolnunk szinte.... Aztán mondtam mennyünk Westendbe mekizni ^^ hát el is mentünk.... aztán meg leültünk Westendbe :D Én rám meg rám tört a hiperaktivitás nem tudom mi volt de elkezdtem a spongya bob betét dalát énekelni xD és már Márk agyára mentem :D Majd felmentünk Tető kertbe na ott még jobb elkezdtem hisztis "celebet " játszani az emberek kicsit se néztek de jó az ingyen műsor a népnek ..... az üditőt amit vettem kb végig locsoltam tető kerten meg ilyenek szal itt eloltunk

Majd kitaláltam hogy mennyünk vissza Kossuth tére.... Az oktogon viszont össze futottam két ismerőssel Ábival meg nem tom hogy hívják a másik srácot de ismerem :D Aztán kimentünk velük margit szigetre a kint lévő ismerősökhöz ..... ott üldögéltünk majd elindultunk Margit híd lábához ismerősöket összeszedni. Innen felgyalogoltunk Deákra ott is ismerősöket összeszedni majd lementünk tüzi játékot nézni....... Aztán elmentünk Ferenceik terére... sok ismerős köszöngetés stb és ott volt Mimi is először nem tudtam oda mennyek vagy ne mert ugye úgy van hogy mi össze vagyunk veszve .... majd integetés aztán egy halk szia majd vissza majd bocsánat kérés és béke.

Igen van olyan hogy bocsánat pláne nálam meg akkor ha két ember fontos volt egymásnak.... és a múlt megmarad de a hibáiból tanul az ember.... mert nincs olyan aki ne hibázót volna még az vesse rám az első követ aki egész életébe nem hibázót.... és amúgy is már annyi fontos embert vesztettem el örülök ha minnél több marad... szóval én örülök neki hogy kibékültem Mimivel....

Na szal akik a Ferenceik terén gyülekeztek mondták mennyünk capelába mondom jó van egy két fontos ember lemegyek és legalább nem az utcán éjszakázok . De hát oda se többet o.O mert ilyet többet nem akarok látni . Érti aki érti. De nekem ez a látvány kicsit sok volt :D bár szerencsére annyi nyomot nem hagyott hogy már rém álmokat okozzon :D de jó volt a társaság elvoltam :) bár én mindig el vagyok :D A sokkoló látványt kiváltotta a jó hangulat.. Na szal innen meg örsig Mimiékkel mentem aztán go haza fél7re és említett 2 óra alvás ^^

Na erről a napról ennyit by by chu chu peace roller vatacukor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése