2009. augusztus 23., vasárnap

Plázázás

Amúgy ma elmentem Petrával táskát venni :D Ritka hogy bárkivel elmegyek vásárolni sőt .... ehhez egy bizonyos szintet elkel érni de ő fontos szóval vele elmentem :D Jah és annak ellenére kimentem hogy baszotúl fújt a szél ezt az időt sem szeretem . De kiment Bosnyákra mert ott találkoztam petrával :) Innen kimentünk Örsre . Aztán go árkád :D hát körbe nézet és talált táskát de úgy volt vele nézzük meg Westendbe és ha ott nem tetszik neki semmi vissza megyünk árkádba :D Hát úgy elmentünk jó kis kerülővel.Villamoson meg sok sok Mert ? Petra érti xD végül megérkeztünk Westendbe :D Hát itt már jó páran néztek meg egy nő megszólalt hogy az ilyet be kéne tiltani mint én .... Vissza szóltam már nem tom mit .... Aztán bementünk speedbe ott nem volt olyan táska ami tetszett volna Petrának majd leültünk pont egy retro bolt elé . Na ott látunk egy dagadt pávát meg egy sexi girlt :D Meg a zenei alá festés is fasz volt jó kis tuc tuc ........utána elmentünk inni valót venni amit ..... haza felé végül a kukába dobtam nem akartam cipelni lusta voltam ahhoz xD én már csak ilyen vagyok... Amúgy én ma elégé punyadtam szar időbe mindig punyadok és Petra is fáradt volt de azért jó nap volt :) most nincs kedvem többet írni

Na by by chu chu peace roller vatacukor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése