2009. augusztus 24., hétfő

A szeretet

A szeretett mindenki szemébe pozitív szó.....
Mindenki valami olyasmire gondol mikor erről beszél ami legyőz minden gondot megold minden problémát... A világon a legjobb érzés és mindenki érezni akarja ....és lassan már mindenki mindenkinek mondja.... csak úgy mert jó mondani de mögötte semmi érzés sincs csak jól hangzik azt kimondják ennyi...áltatnak egy darabig majd elmennek és amit ígértek arra tesznek .... "fontos vagy szeretlek" ugyan már.... mért nincs itt szinte senki aki ezt mondta? nem értem mért nem ..... mért kell ígérgetni amit nem tartanak be úgy se és mért kell ezt a pillanat hevébe kimondani ennek így mi értelme ?

Mára nekem a szeretet szó csak szenvedés lett.... sőt mag az érzés is mert akit szeretek sose feledem de még is mindenki elmegy akinek kimondom hogy szeretlek... itt hagy csak ígéret neki az hogy én is szeretlek.... Mindent hátra hagy persze neki ez nem fáj nekem igen .... hát mondhatják csak magammal törődök mert azt mondom csak nekem fáj.... ép ez az nem magammal törődök ha magammal törődnék akkor nem fájna hogy a legtöbb ember aki azt mondta szeret már nincs itt .... nem fájna hogy a szeretet csak egy szó lett" szeretlek" már egy csomószor lehet hallani de mindig az bizonyosodik hogy ez nem őszinte és nekem ez a szó okozza a legnagyobb fájdalmat... Egyeseknek mindent fellépit biztonságot nyújt bátorságot ad..... Az én világomba mindent lerombol csak bizonytalan lesz minden mikor érzem vagy ki mondom a szeretet képező szót ..... és nem bátor leszek hanem félek tőle.... mert az én szemembe értékes de máséba már nem .... a szeretet ha igazi a mai világba fájdalmas és értéktelen ......ez az igazság sajnos :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése