2009. augusztus 28., péntek

Hát bumm paff dur :S aztán még is nevetek

Na hát emberek a vizsgák nem sikerültek.... ezt valahogy sejtettem de nincs itt a világ vége .... csoda nagyanyámmal letudtam ülni dumálni.... megbeszéltük hogy ha jó átlagom lesz szeptemberbe nem lesz semmi para ebből az egészből.... De az égészbe az a vicces hogy ilyen nagyón páva osztályba fogok kerülni szexi lesz vagy is pár ember tuti az lesz de nem tom pár nagyon flegma de hát most nem itélhetek előre mert nem tudom mi lesz bár megjegyzések már megvoltak .... pl hogy ha osztálytársad leszek én lenyirom a hajad .... meg o.O ilyen furán nézve csaj hé te az osztály társam leszel na peff .... ez is érdekes lesz :D amúgy most jó kedvem van nem szívtam meg annyira mint gondoltam szóval jól jöttem kibelőle .És holnap OSG :D azt de várom:D :) olyan nagyón és tuti el leszek me végre itthon lesz petra meg minden :D hát most többet nem tudok írni örülök hogy ezt megusztam szárazon xD de pár nap és kezdődik a minden napos csak éljem túl .... :D:S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése