2009. augusztus 26., szerda

Hisztéria

Hmm nyűgös vagyok most nagyon ugye bár ma osztályzóim voltak.... Hát nem tudom hogy sikerült de 9től 2ig suliba voltam pont a nyár végén mikor még élveznem kéne hogy nyár van.... aztán meg az nem valami jól ment a matek az angolt sacoltgatam a német meg úgy ahogy megvan.....Meg az a filing hogy a suli bár most nem voltak tömöttek a folyosók de így is a szokott filing jött fel tömöt folyosó bámészkodó tömeg egy másik világ ahol teljesen elvagy vesszve és nincs senkid ott akit szeret.... és ha elbaszom a vizsgáim még 2 év ott ha sikerül csak egy év .... és végre innen is kiszabadulhatnék szóval rendesen stresszeltem magam ...... Hogy mi lesz hát stressz az lett meg akik ott voltak azok néztek mint mindig..... Aztán végeztem haza jöttem fáradt voltam / vagyok nyűgös hisztis harapok.... csak 1-2 embere nem vagyok veszélyes..... De másra igen és még holnap szóbeli Angol német...... :/ Remélem sikerül ..... Mert ha nem nem tudom mi lesz .... félek ....és ha túl vagyok a vizsgákon jön a neheze itt az érettségi :O na az is vicces lesz :D na de most nem az a lényeg túlságosan előre szaladtam csak ezzen legyek túl mindenki aki még vizsga előtt olvassa ezt az egészet szorítson... Most angolt fogok tanulni és hisztizek már nagyon lefáraszt az egész és ha minden jól megy még két ilyen nap szal most hülye hisztérika leszek agyamra ment a magolás azt hiszem ..... na most ennyi lenne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése