2009. augusztus 22., szombat

Egyesek hiába ismernek nem értik a viccet


Hát ugye bár akkor tegnap zombi voltam..... eleinte semmi se volt ültem msn próbáltam felfogni amit írnak és ez nagyrészt sikerült.... Majd vipemre feltöltöttem egy képet mért? mert csak most nem fogok magyarázkodni.... De már egy olyan ember tart szánalmasnak aki fontos ..... és nagyba hirdeti szánalmas vagyok de szemembe nem mondja.... De szerintem annyi lehetősége volt hogy annyira meg ismerjen hogy nem azért teszem mert menőzés hanem mert poén de ő nem fogja fel...... De ha magába akarja tartani a véleményt legalább ne szemi üzibe hirdetné hogy szánalmas vagy bazd+ ..... Hanem mondaná oda
És fent láthatjátok az említett képet ....... De érti aki érti aki nem az tartson szánalmasnak max én meg nevetek egyet rajta mást már nem tehetek na ennyi :)

Peace roller vatacukor ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése