2009. augusztus 9., vasárnap

A változás szele baszna szájba!?

Hmmm ez a második nap amin szó szerint nem tudok aludni.... tegnap volt a második nap hogy nem beszéltem a Hugival.... és mióta nem beszélek vele még jobban hiányzik. De kezdek át menni tényleg zomobiba aludni luxus (Hajnal fél6 van és blogot írok) szóval ott tartottam hogy aludni luxus enni színte nincs kedvem hogy élek az meg oly mindegy mert aki miatt élek az hát valszeg nem is gondol rám nekem az éjszaka egy börtön a csöndi is mert ő mindig itt van velem gondolatban és szó szerint már fogságba tart és nem tudok szabadulni tőle amíg neki és a legtöbb embernek az éjszaka nyugalmat hoz addig nekem szenvedést... rengeteg kérdéssel sok sok mi van ha-val? Meg lehet hogy-gyal? Saját magamat próbálom áltatni.... Hogy lesz jobb lesz szebb meti tarts ki akkor is ha fény évekre van már tőled.... egyszer közelebb kerül.... felkiáltanék néha ebből elég hogy a változás szele baszna már engem szájba hogy ne álmodozzak legyek reális...... de ez nem megy lassan már tényleg a külvilágnak úgy fog tűni hogy nincsenek érzéseim.... Mert ő miatta bárkit ott hagynék vagy ha kell bárkit megölnék....... Ha választani kéne az hogy szenvedek és várok rá sok sok évig vagy azt mondják hogy utoljára ad egy csókot megölel fülembe súgja hogy szeret én is elmondhatom mit érzek de utána meghalok akkor az útobbit választanám......Mert ez mindenél jobban hiányzik nekem és ez nyújtotta a legnagyobb bíztonságott...

Tegnap Liával volt egy érdekes beszélgetésünk mi próbált a változás fele terelni

Lia: Ne legyél szomorú miatta nem éri meg....
Én: De nekem még mindig ő kell... mindennél és mindenkinél jobban
Lia:De ahhoz hogy megint együtt legyetek az esély millió az egyhez
Én: Rá nézek vágyakozóan Liára....
Lia: Tudom basza a csörődet hogy ott van az az egy
Kissebb csend azaz hatás szünet
Én: Túl jól ismersz túl jól
Lia: Hát igen túl jól ismerlek és így saját magad vágod tönkre
újabb hatás szünet majd
Lia: De a reni még nem alkalmas pár kapcsolatra (valahogy ezt nem tudom ÉN elhinni) keres valakit aki képes erre persze ha gondolod mutass nekem naplózottat meg képet és megmondom mi a kockázata mire figyelj ha vele kezdesz hogy azt már el ne rontsd....
Én: De nekem nem kell más csak a Reni.......
Lia: Csendbe nézz ennek nem lesz jó vége......lépj tovább bármilyen nehéz (De hiába senki se érti nem tudok szabadulni tőle nincs ami segíteni kitörni az általa született érzés állttal felállított erős falu börtönből)
Majd leültünk a buszmegbe Lia mászkált Danila csöndben ült és zenét hallgat majd Lia mély tekinteteket vetett rám szerintem próbált a gondolataim közt turkálni és szerintem mint mindig mindent sejthetett
Hogy az jár a fejembe hogy ha nem lenne az a 1 az egy a millióhoz akkor azt mondanám hogy felhívom őt teflonon elmondom hogy szeretem és hiányzik és utána rányomom a telefont és kilépek az első kocsi elé ami az utamba kerül....Lia ezt ki is olvashatta szépen a gondolataimból mert amikor felszállt azt mondta vigyázzak magamra és semmi hülyeség....
Ha liáról beszélek mostanában egy dal jön fel most is azt hallgatom ő mutatta még egy olyan egy hónapja és amikor elöszőr mutatta akkor is sírtam rajta és még most is sírok rajta........Ebben lát a Lia és ő grantálom mindenkinél jobban ismer :)


És hiába gondolkodtam el azon amit a Lia mondot..... nem tudok mit tenni. Mert nem tudok még mit hoz az élet de hiába miden nem tudom kiáltani nem tudok még kitörni ebből a börtönből az érzés amit ő általa tanultam meg lebénít lezsibbadok mozogni nem bírok a levegő megáll bennem akár csak a neve hallatán is mert amint kimondják a nevét megdobban a szívem és utána nem úgy mint régen tovább dobog hanem megáll és hatalmas hiány érzet keletkezik benne mert tudja hogy talán soha nem doboghat úgy mint régen..... Aki megtanítót repülni most amiatt zuhanó repülést folytatok..... csak kérdés hogy a változás szele úton ér e.... (én erre nem láttok esélyt) de lehet lesz valaki aki elkap a szakadék előtt..... én azt kívánom hogy bár csak az lenne a múltból aki miatt zuhanok ...... és akkor az az egyetlen egy a millióhoz mi bassza a csörőm mondhatnám hogy igen jogosan idegesített..... és vannak még csodák.... nem hiába játszottam az idegeimmel az érzéseimmel hiába kínoztam úgy magam hogy tudtam róla.... de kitudja mikor köszön be a változás szele és kivel mással kéne terveznem........ mer Lia amit mondott az utobira akrna rávezetni hogy nekem erre lenne szükségem de én ezt nem is tudom elképzelni és nem is akarom....(de sajnos kevés hogy az ember mit akar amikor a tettek se tudnak semmit változtatni)

Amúgy a mai napom meg elvileg esemény teljes lesz ^^ Olyan 11től min 23 óráig tuti úton leszek és lehet ma már lesz Hugi msnen na mind1 most ennyi majd a mai napomról is tartok beszámolót ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése