2009. augusztus 19., szerda

Csövesek inváziója =D

A mai napom punyadással indult .... azt hitem nem is lesz már más csak punyadás itthon ülök filozok az érzéseimen vagy is hogy érdemes e egyáltalán érezni ..... hogy érnek e valamit az érzések no de most ez a bejegyzés nem az érzésekről fog szólni ^^ szóval a punyadásból Petra kirángatot xD anyuja kérdezte mért nem megy valahova :D nekem se volt hova mennem neki se hát taliztunk xD Bár az a szervezés :D de végül összejött :D és ez csoda a készülési szokásainkkal de hát vannak csodák :D Olyan 4körül taliztunk árkád előtt :D Elmentünk vízet venni :D

Utána kiültünk az ikea gyepre ott tudtunk dumálni egy órát kb xD aztán a bizti boy oda jött és elzavart minket onnan :D Aztán kiültünk nem tom hova oda ahova vitt minket a lábunk :D ott eldumáltunk :D Petra fleselgetet.... :D érdekes volt ^^ de jó ez ide vidékre :D aztán jött az út hát villamoson semmi extra :D Majd a 124-es buszon egy nő oda jött hozánk
Kezdte azzal: Hogy mi milyen szép pár vunk (bazz ez fájt xD)
Utána meg annyit megtudtunk az életéből hogy 13 évesen elszököt az intéezetből
Meg magyarázát hogy tovább hogy milyen aranyosak vagyunk
Meg nem tudjuk hogy ő ki ?
Majd megsimogatot adig ok is volt de amint hozá ért a hajamhoz már kiabáltam hogy fújj
Ezzen kicsit kiakadt majd patogot egy sort aztán leszált :D
Aztán nyugis busz út ^^

Majd át mentem a buszmegbe Petra várt velem egy vissza menő buszt
Meg jelenik egy részeg csöves fazon egy leamortizált bmxel xD majd leült és nézet minket Petra reménykedet hogy ő nem talál be :D de hát hiába reménykedet elször elakarta csapatni magát egy autóval majd oda jött hozánk o.O
Megszólal : Ti külföldiek vagytok ti teszitek tönkre az országot bla bla (orából logot a takony :S)
Én: What?
Majd térdre eset előtem és imádkozot nekem hogy kegyezek neki ne tegyem tönkre az országát mert mi teszük tönkre mi veszük el a földját mi külföldiek
Majd megszólalok : bazd magyar vagyok én is magyar bazd érted?
Erre ő hajtogata tovább: hogy a szüleim lopják el másokházát meg ilyenek
Már kezdtem ideges lenni :( de szerencsére jött a busz
Bucsuzás Petrától azt még a buszon beszóltak hogy megdobálnának engem paradicsommal stb....
Majd haza jöttem :)
De jó nap volt remélem lesz még több ilyen :)

Na mára ennyi by by chu chu ^^ peace roller vatacukor ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése