2009. augusztus 25., kedd

Kicsit kesze kusza vers de én írtam és szeretem :D

A mosoly a könny
A könny a remény
Hogy szebb idő jön
Ahol mindenre van esély

Az igazság a hazugság
Az hazugság vigasz
A látszat hogy távol vagy
Még is te vagy a legközelebb

Kiáltod itt hagysz
Majd halkan súgod nekem:
Hogy "szeretlek"
Eltaszítasz majd
Majd mikor nem lát senki fogod a kezem

Ha kérdezik a nevem
Azt kérdezed ki az?
Letagadsz engem
Még is én vagyok legnagyobb vigasz


Ha kérdezik lelked mit érez
A válaszod rideg
De belül egy hatalmasat
Dobban a szíved...........

Hazudsz mert hazudnod kell
Mit érzel, nem feded fel
Az igazságot nem mondhatod el
Peddig mindennél jobban fáj....

Idgenek látszunk
De csak ostba
Szerepet játszunk
És csöndbe várunk

Mert:
A mosoly a könny
A könny a remény
A látszat az övék
Az igazság az enyém...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése