2009. augusztus 27., csütörtök

Elrontot reggel jó féle délután :D

Hát ma megint vizsgák szerintem rendesen elcsesztem és holnap még három nekem még tanulnom kéne szal vár az éjszakázás a könyv felet..... hajrá hajrá hajrá ( ezt kéne hajtogatnom) de nem megy hula vagyok még mindig ... és holnap 8ra mennem kell suliba hát nagyon jó lesz elször matek szóbeli majd szerintem fizika aztán biológia érdekes lesz.... na de ma ugye suliba voltam 10ig aztán meg haza jöttem majd kimentem a Márkhoz örsre mert megbeszéltem vele így hát kimentem vele majdelkisértem sulijába... könyvekért ott a gyík osztársai azt mondták hogy biztos bejövök a márknak.... peff egyes emberek annyira szánalmasak..... falka szelem azt a szerintük " gyengébbet" támadják ezt nem szeretem majd elmentek mikor már én is megszólaltam h ba **meg hetreo vok én is ő is..... Aztán elmentünk márkhoz letetük a könyveket :D útközbe rámtört a hiperaktivitás több mint fél liter energia ittal ....hatása hogy magam idézem "kilakik ott kit rejt a víz ... spongya bob kocka.... sárga a színe lyuk rajta tíz .... spongya bob nadrág ..." nem szeresem én se de jó vele idegelni egyeseket :D aztán meg készült pár kép rólam :O



Na ez a best ^^ ki is tettem fekete fehérbe is szóval ott tartottam vagy is még sehol köszönöm janeknek h meg csinte a szerikit (csak keret meg fényeség ^^ de flash) szóval aztán bementünk örsre ott az árkádba ott elkiabátam magam hogy "nem igaz h én neked csak a sexért kellek :D) Márk nézet egyet meg az emberek is utána szakadtunk majd elmentünk sugárba szemcerkát venni ott kiakadtam hogy emelkedet a szemcerka ára ez felháboritó xD aztán sétáltunk még ...... majd léptem haza "tanulni" már tényleg kéne szóval már ennyi lenne amit írok ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése