2009. augusztus 11., kedd

Valami új? Valami más?

Tegnap egész jó napom volt Délre kiértem akvinkumhoz. Hihetetlen de én még a világ másik végén is ismerősökbe botlom... Túl kicsi nekem ez a világ hogy valahol ne ismerjenek.... Majd olyan fél1körül meg jött Bia...Innen kimentünk margit szigetre 4 emo egy héven mindenki nézet minket a margit hídnál a másik két ismerősöm leszakadt .... Mi innen mint már említettem kimentünk a margit szigetre először leültünk a Duna partra ott dumáltunk....még az elmenő séta hajó utasai is néztek hogy két emo ül a parton nem tom mint ha már külön faj lennénk..... Aztán át ültünk padra dumálni.... Ott látunk egy nagyon szép posert meg halgatuk a futóktól az emberek szokásos megjegyzéseit emós meg hogy nézzel ki színt.... Aztán olyan 5 óra körül elindultunk vissza felé a héven a sok német turista is nézet és kibeszélte a stílusunk....... Biát kikísértem Békásmegyerig aztán elköszöntem tőle.... jó nap volt ...

Érzelmileg még többet jelent ő társaságába nem gondoltam a Renire és ha bár megkellet állnom hogy ne legyen több ölelésnél és neki is meg kellet állnia jó volt .... lesz ami lesz sokat köszönhetek ennek az egésznek .... valami újat hozott..... eltud terelni valamiről.... és nem akarok önző lenni azt akarom hogy a másiknak legyen jó ha az a döntése hogy örökké meg kell állnunk az egészet akkor azt elfogadom...én nekem már csak jobb lehet mint volt annál rosszabb nincs és lehet meglesz aki elkapja a kezem .... ha ő is akarja és nem zuhanok vagy is már elkapta csak az a kérdés hogy jön e tovább velem ha nem akkor nem ő döntése nekem már jót tett elhozta az életembe a változás szelét... és nem várhatom el bárkitől is hogy úgy cselekedjen hogy nekem legyen jó.... sajnos neki egy féléves kapcsolata van és ezt megértem ha nem hagyja ott..... nem is várom el... csak azt akarom hogy neki jó legyen .... már így is sokat segített nagyon sokat... már tudom terelni a gondolataim több irányba is .... én most az ő döntésére várok várom mi lesz de nem haragszom meg ha itt hagy egyedül akkor majd elindulok magamtól valamerre de biztos hogy előre és nem hátra mert a múltba nézni már nem érdemes.... az már elmúlt elveszett.... már nincs csak emlék lesz amin néha mosolygok vagy ép egy egy könnycseppet ejtek érte... igen fura de valahogy a Bia olyan hatással volt rám hogy az egészet máshogy láttom.... téll valami olyat éreztem amit az előtt még soha de lehet hogy lesz egyszer olyan hogy az jobban jön ki és ami most van az is egy új érzés.... önzetlenül jót akarni valakinek akit szeretsz is.... és idővel kiderül mi lesz ebből a szeretettből... a tegnapi nap ezt hozta el nekem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése