2009. augusztus 23., vasárnap

Életrendje?!

Nem szeretnék már senkit elveszíteni még is azt tapasztalom hogy ez az élet rendje vagy is erre döbbentem rá.... Minden olyan mű ebbe világba minden csak távozik .....És hiába tudnék elzsibbadni érzéstelen lenni.... Mindig valami kiváltja hogy legyenek érzéseim..... De amint vannak mindig baj van amint egy kicsit is érzek valamit mindig valami közbe jön....Mindig ad valamit az élet amit becsülök értékelek majd azt szépen lassan elveszi tőlem..... És percről percre távolabb kerül nem tudom mi értelme az egésznek .... És nem is tudom érteni és engem ez mindennél jobban megsebez hisz nekem egy nagy félelmem van........ nem nem írhatom le hisz ezt csak azok értik akik fontosak de hát most már az se tudom ők meddig lesznek ... Mert az az élet rendje hogy elhalványodjon az arcuk..... ne hajlam többé a hangjukat.... ne kapjak egy jó szót vagy egy ölelést .... ne mondhassam nekik azt amit érzek elfolytsak mindent.... Én nem tudom feldolgozni.... ezt nem is akarom nem értem és lehet nem is fogom sőt biztos nem fogom érteni .... Nekem ez magas annyi a megválaszólatlan kérdés még is ha egyet kérdezhetnék .... akkor megkérdezném mért kell ez mért nem lehet az hogy ha valakit megszeretsz az örökké ott marad..... És mért van az hogy akár kit elveszítek az a szívembe ugyan úgy él hiába nem akar tudni már rólam? Mért van az hogy nem akarok érezni és még is érzek és mindig rosszkor rossz helyen mért nincs olyan hogy jó döntés? igen most is rengeteg kérdés jött fel.... és ezekre mért nem válaszol senki mért nem lehet bizonyítani....... azt hogy vannak jó döntések ? mért csak azt látom hogy csak rosszak vannak ..... az életrendje nem más csak folyamatos rossz döntések vagy mi ? vagy olyan érzések amik tök felesek mert úgy is egyszer elvesznek ? mért pont az ellenkezője az élet annak amiben én hitem.... Hogy van olyan hogy igaz szeretet mért kell azt tapasztalnom hogy nincs mert ezen a világon egyszer minden elmúlik mért mért mért ? Mért vagyok kevés ezzel a gondolat sorral mért nem tudom bizonyítani hogy igazam van mért nem megy nekem ..... ha nem megy mért nem álmodhatok örökké valahol ahol minden más mért kell ezt látnom :/ Mért kellet ébrednem és lerombolni a saját álom világom ?:( ááááá még annyi kérdés van benne de úgy se fog senki válaszolni mert ez az élet rendje :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése