2009. augusztus 25., kedd

Csoda :O

Ma ugye bár osztályzóm lett volna 3 tárgyból ....Reggel has fájással ébredtem meg minden szerintem a stressz miatt bár nem is csodálom nem tudtam semmit és ha meghúztak volna nem tudom itthon mit reagáltak volna ..... Na szóval reggel felkeltem majdnem összeestem a fájdalomtól.... De nagyanyám leszarta akkor is elkel mennem ha törik ha szakad így hát kaja tusolás punyadás majd haj vasalás .... Öltözködés ... Fehér ing . Feka nyakkendő. Répa naci fekete kockás öv no meg feka deszkás csuka meg táska :). Aztán nagyfater kocsival elvit ......... suli elé mert hogy biztos bemennyek mert én képes vagyok nem bemenni szerintük :D és én már tökre féltem most bemegyek itt a világ vége leülök elöszőr német utána matek (na ez ami nagyon para szó szerint semmit se tudok) utána fizika ? és Angol..... na egy nap négy úgy hogy szinte nem is tanultam most írtam alá a halálos itéletem..... de csoda történt bemegyek a portára . Kérdezi a nőci hogy én hova mondom osztályzóra.... Erre ő az holnap lesz tanulj még :) Akkora kő eset le a szívemen iszonyú mákom van és a mai napot a tanulásnak szentelem mert ez valami jel hogy tanulni kell szóval ma tanulok erőteljesen és szépen átmegyek mindenből menni fog ez ha akarom :) És íme bizonyíték hogy csodák már pedig vannak bár ha ez egy kicsoda nekem ez most sokat ért :)

Na by by chu chu peace roller vatacukor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése