2009. augusztus 8., szombat

A kezdet

Na ez a második blogom ide is írok meg oda is ^^

Ma olyan szokásos napom volt felkeltem minden ugyan úgy fáj még mindig minden Igen hiányzik az akit 6 napja elvesztettem akiben a szerelmem láttam és még mindig Azt láttom benne.... sose lesz ez más hogy .... max majd párszor hazudok magamnak Nem kicsit nagyón ..... hiányzik nem bírom nélkülle vicces minden lányt az utcán hozzá hasólitok és az egyik se ér a szemembe a közelébe nekem a szemembe ő tökéletes ha kérdezik neked mi az ideális hát őőő vicces eddig azt mondtam nincs olyan hogy Ideálom hát most lett és tudom hogy talán végleg elvesztettem..... és mivel elérthetetlen lett most még jobban kell bár ha vissza kapnám (ami sajnos csak hiába való álom) bár ez a visszakapni nem jól lett megfogalmazva mert ő nem egy tárgy hanem egy ember és nem akár milyen ember a szemembe a legértékesebb szóval nem ha visszakapnám hanem ha megint itt lenne mellettem akkor mindennél boldogabb lennék...Ma rossz volt mert egyáltalán nem beszéltem vele egyetlen szót se azt se tudom... mi van vele ez mindennél rosszabb de már csak 2 nap és legalább látom hogy jól van vagy valami
Nehéz nélkülle sőt szörnyű az emlékek még mindig a szívembe marnak nem tudok mit tenni hiányzik :S őőő olyan más mint a többi lány benne a társat látom és azt akit egy életen át fogok szeretni akkor is ha ő már nem szeret :(


Amúgy a napom meg egész jó volt vagy is többihez képest már végre értelmesen kimozdultam taltam egy Márk nevű elég értelmes sráccal akit netről egy ideje ismerek eldumáltunk meg minden emberek beszólogatlak de kitárgyaltuk hogy parasztok és le kell szarni az ilyen alfa hímeket:D Nem érdemlik meg hogy figyeljünk rájuk... Am meg engem ilyen ideg állapotba egyre jobban idegesit hogy a képembe bámulnak..... meg már az is felhúz hogy kis 12 évesek is beszólogatnak ma jövök haza fele megkérdezik hogy nincs e egy szál cigim mondtam hogy nekik nincs erre megkérdezi az egyik milyen stílust képviselek mondtam egyedit erre elkezdi nekem nem mert te emós vagy ....mondom az igen már a 12 évesek is ezt tolják XD aztán elkeztek követni követ dobáltak hátra néztem egy lépés vissza azt elspuriztak...... Aztán láttam egy olyan képet egy ful poser emberke :D na majd vele lesz msn beszélgetésem majd mellékelem de a kép is sexi kezébe karcolva az hogy emo akkora emo h a haja is vagy 5cm ...... és kb semmi sincs rajta de mivel emo meg kell hogy nézék az emberek na az ilyen szánalmas és az ilyenek miatt ítélik el a stílust na mindegy mára több dolgot nem tudok írni ennyi volnék :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése