2009. augusztus 30., vasárnap

Hát olyan kicsit sok lett hirtelen minden....

Tegnapom érdekes volt.... szokásos reggeli készülődés ... Aztán találkoztam Mimivel. A cél az volt hogy kijussunk OSG-re :D Kapásból ott kezdődött hogy én terveztem az útvonalat így a 40 perces útból lett vagy durván két óra xcD Végül a legegyszerűbb megoldással jutottunk el a célunkhoz . Bár már az Örs környékén csomóan benéztek beszóltak..... Meg találkoztunk a metrón egy rakás nem tudom mivel de szét tegelték kb a szerelvény hátsó részét na pfff ... az ilyen is aztán nagyon menő dolog.... De be nem szóltak. Majd megérkeztünk Westendhez ott körbe néztünk kint a tető kerten hogy ki van kint és mi van kint negyven ött perc alatt vagy 30an beszóltak hogy hogy nézel ki meg hogy köcsög emós meg hűha de 45 perc után már feladtuk a számolást.......utána kimentünk nyugatiba ott is volt egy kisebb tömeg majd elmentünk kajálni.... aztán fel tető kertre megint ... Az a csodálatos zene ami volt hát tényleg odabassz....."gomba gomba pentagonba " vagy mi a f*sz....ez a parkolóba volt majd lementünk tető kerte megint ott találkoztunk Hecával meg Hugival kicsit se voltak készek xcD. Heca szeretet kitörést produkált. De aranyos volt csak engem éppenséggel érzelmi sok ért szóval nem jól reagáltam le szó szerint sehogy se ....után a lány soloziba kötöttünk....... ott már menni akartam el .... Heca nem akart engedni.....

Majd Petra hívott hogy merre vagyok
Mondom: sloziba
Nem hallott semmit majd kérdeztem hol van .... nem értettem kb belőle semmit majd olyan 5perc után leesett hogy a mozinál van elindultam arra fele.... Majd megtaláltuk egymást :) tök jó volt mert kirántott abból az érzelmi sokból ami az előtt ért . Mert végre 3 nap után ott volt és láttam szal kicsit happybb lettem majd kimentünk tető kertre ott elvoltunk. Majd bementünk Westendbe kaját venni :D párizsi kenyér paradicsom xcD Majd valahol a westendnél leültünk a földre azt ettünk bár aztán rájöttem hogy lehet párizsi nem szárnyas húsból van és én csak azt eszek az utolsó darabot így eldobtam xcD jó tudom más éhezik ..... de én meg hülye vagyok :D Innen elindultunk... Még Blahán kicsit ültünk és dumáltunk... Majd elindultak Petráék haza fele elkísértem őket a buszon punyadtunk..... aztán megérkeztünk :D Engem felettek a vissza menő buszra vagy is rajta hagytak... Haza másztam és bumm be az ágyamba álmos voltam a nap lefárasztott ..... de úgy ahogy jó volt az eleje és a vége mindenféleképp csak az a köztes rész nem kellet volna......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése