2009. szeptember 2., szerda

Új tanév és egy fura biosz tanár xD

Hát tegnap nem írtam semmit új osztály új év.... első nap nagyon semmi kb bementem kijöttem a suliból aztán haza jöttem hajat festetem gépeztem majd alvás...
Aztán ma ismét suli ma már tanítás is volt .......egyik szünetbe már kommunikáltam is egy osztály társsal már az is haladás (Y) nálam jah az hitem egész évbe váltok annyi szót velük hogy szia szia.... azt jól van és akkor örülök ha nem lesz beszólogatás meg minden .... aztán meg jött az ami érdekes volt egy elég fura kinézetű nő szemüveges göndör zsírosnak tűnő haj..... a ruhája meg kész röhej valami színes szoknya fekete harisnya meg fekete póló belépet a terembe és láttam hogy a fél osztály vissza tartotta a nevetését köztük én is ...... Majd elkezdet órát tartani .... hát olyan gyorsan hadart mint nem tom mi de a felét nem lehetett érteni és követni is alig tudtam de senki se majd valaki megszólal hogy tessék lassabban diktálni majd elkezd kiabálni és utána még jó párszor én megemlítettem hogy kéne neki nyugtató előttem ülök elmosolyodtak dx de téll én félek ez a nő nem százas idegileg gyenge lehet nagyon nem tudom ilyet hogy vehet fel az iskola a vége az lesz hogy lemészárolja az egész osztályt mert nem tudunk valamit..... és ez a kinézet mint valami ideg beteg hippi .... ilyet se láttam még életembe lesz min nevetnem az évben :D és eddig tök elviselhető volt ez a két suli nap :) egyelőre ennyi még egybe megúsztam az egészet de ez még csak a kezdte messze van a finish kitudja mi lesz még xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése