2009. szeptember 14., hétfő

Az idő elszalad de az emlék megmarad... :)(L)

Hát most úgy kb 2 nap után sikerült feldolgoznom ezt a rengeteg élményt ami pénteken és szombaton ért :) szóval most le is írom

Szóval péntek délután lementem Isaszegre Marcihoz amyhez meg lawrához :) Hát elszór is készültem egy csomó időt :D majd nyafogtam egy sort msnen hogy ha esni fog az eső én lenem megyek hozzájuk(iszonyatosan jó két napot hagytam volna ki) de nem eset szóval elindultam a Keletibe egy órát álltam sorba ......a vont jegyért mindenki nézet na mind1 ezt már megszoktam nem is akadtam ki rajta :) Majd futás a vonat után hogy elérjem pont feltudtam rá szállni :D ebbe legalább szerencsém volt :) Majd a vonat állomáson várt Marci és Amy :D Majd elindultunk a foci pályához Lawráért út közbe majdnem egy teljes cigit elejtettem ügyes vagyok :D aztán felszedtük Lawrát bementünk egy játszóra ahol egy csávó úgy fogadott minket hogy "addig maradhatok amíg ...... normálisan viselkedtek" erre én "attól hogy van egy stílusunk nem vagyunk veszélyesek" ő " csodákat láttam már " majd hintáztunk meg hülyültünk :D Meg beadtuk valami csajszinak hogy én német turista vagyok :D Majd elmentünk Amyhez ott rájöttünk hogy kajásak vagyunk :D akartunk pizzát rendelni neten de hát annyi pénzünk nem volt szóval lementünk boltba :D Hát vettünk csokit chipset meg kakaót :D Út közbe benézet valami csapat csaj Egyik ilyen scene poser volt rozsa szín retros torna csukába nagyon sexi volt :D Aztán én Amynél sikeresen kiboritotam a kakaót :D lett jó kis kakaós chilis chipsünk :D Aztán este kimentünk pályára ott VBK-áztunk :D elvoltunk Amy meg Lawra elmentek a bokorba :D de hamar vissza is jöttek :D Majd vissza mentünk Amyhez csináltunk képeket hülyültünk cigiztünk eldumálgatunk :D Majd néztünk valami filmet ahol a csaj sztem full ronda volt a srácok meg olyanok voltak amitől Amy meg Lawra a nyálát csorgata :D A csaj szemöldök volt a legjobb kb party szemöldök :D meg vicces hogy azon kitudok akadni hogy a barát nője tangát hord meg ő trundra bugyit vagy mit meg ott volt sp2 a filmbe :D szóval nem néztük végig de jó film volt :Daztán fáradtak letünk 4en aludtunk egy ágyba :D Hajnalba meg Amy "én bazdmeg nem tudok aludni" aztán elkezdet kockulni :D én meg bealudtam :)

Majd reggel kellés ....Első reakcióm "ihh b+ " érdekes volt :D Amy már hiperaktiv volt és mivel aranyos és kedves és szépen néztem és szépen kértem csinált nekem kávét :D a sexi pasis poharába :D Majd Lawra haza lépet ..... Mi meg elhülyültünk Marciékkal :D Meg Amy csinált nekünk tojás rántotát amit én magamnak ügyesen elsóztam de azért megettem :D Aztán vissza jött Lawra :D Megint elhülyültünk :D És volt egy olyan tervünk hogy mi elmegyünk gödőlőre a sör fesztiválra :D el is indultunk nem para :D egy órát vártunk vagy a vonatra a rohadt melegbe :D Közbe Lawra felveszi a telom mert nem akartam beszélni nagy muterral :D Elkezdem neki hang vagy felvenni és azt mondani meti bar átnője vagyok :D erre felveszi "meti barát nője vok" annyira hülye :D nem baj szeressük :D Majd a vonaton elkezdtünk nevetgélni meg hülyülni és egy cigó nő elkezdi be vagytok dzsangázva.... mondjuk nem :D Erre megérkezünk Gödölőre leszálunk a vonatról én magyarázom ha átmegyünk síneken térdre esek majd hogy megérkeztünk a szent földre :D Hát bazz nem elesek a sínekbe a cigó nő meg ott magyaráz hogy be vagyok tuti szíva meg ilyenek már annyira felhuzot hogy inkább leszakadtunk tőle .... Aztán kimentünk oda ahol a sör fesztivál volt :D Ott elvoltunk vettünk piát (alkohol menteset ) meg chipset . Majd rá kezdet a rohadt eső bevonultunk olyan helyre ami viszonylag fedett és ott dumáltunk meg vettet Lawra anyujával kürtös kalácsot :D aztán oda hozata :D a végét már ostornak használtam én is elvoltam :D Majd feltettek a hévre és elkellet bucsuznom :(:S hiányoznak most is remélem még sok időt fogunk eltölteni így együtt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése