2009. szeptember 7., hétfő

Itthon punyadás betegen

Hát a tegnapi napom elég rosszul sikerült vártam valakire kb másfél órát de az nem tiszteltet meg még annyival se hogy lemondaná ha nem jön el..... Mert ez most jól betett mind lelkileg mind fizikailag ... lelki hatása az volt hogy nem lehet bízni az emberekben.... de hát én ezt a leckét még mindig nem tudom megtanulni szóval szerintem emiatt még párszor pofára fogok esni .. A másik meg hát tegnap kicsit kapart a torkom.... De mivel a kibaszott hideg szélben egy rövid ujjú pulcsiba vártam ....most a taknyom nyálam egybe folyik alig bírok nyelni és lázam is van.....remek kb úgy veszem a levegőt mint valami 70éves tüdő bajos bácsi..... na se gáz nem aludtam egész éjjel .. és most kb lelkileg és fizikailag is halottnak érzem magam ..... mint ha tényleg csak a testem mozogna olyan mint egy bábu lennék ami elég élethű de csak egy tárgy és nem magát irányítja hanem más őt jelen estben engem a sors ami szeret nekem elég rossz lapokat osztani......

Ráadásul ugye a dokival jóba van nagy muterom ezéret házhoz hívta na az meg már kezdte hogy hogy nézek ki csúnya vagyok meg mi vagyok én olyan emós? Ha levágatnád a hajad szerintem jobban bejönnél a lányoknak.....Meg ez van akinek bejön? Erre én hát nekem jó ez vagyok én ... nem fogom más véleménye miatt megváltoztatni magam és nem azért csinálom hogy másoknak tetszem hanem hogy magamnak.... Csend.... Majd meglátja hogy az asztalomon van szem cerka meg fekete körömlakk majd megszólal nagyanyámnak hogy vigyen el pszihologushoz ..... Hát ehez csak gratulálni tudok neki hogy ilyen beszűkült látás körű... felfoghatná az emo nem egy betegség.... Meg az a beszólása hogy.... Majd kinövöm .... Hát bazz úgy kezel mint ha valami különös betegségben szenvednék... És látszik ez Magyar ország .... az orvosok se a munkájukat végzik mert az lenne a kötelességük hogy gyógyítsanak.... és ez külsőtől függetlenül és tartsa magába a véleményét.... nekem se szimpi.... de tiszteletbe tartom hogy orvos bár már a végén nem ép mert vissza szóltam..... mert neki is kéne tisztelni azt amire fogadalmat tett hogy gyógyít.... És megint bizonyosodót hogy az emberek rohadtul előítéletesek látott életébe kétszer háromszor váltottunk pár szót az se tudja kivagyok....és leszól. De nem baj különösebben nem érdekel mert ez vagyok Én és büszkén megyek végig az utcán akár mi legyen a mások véleménye én így érzem jól magam ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése