2009. szeptember 9., szerda

Hiányozni fog a nyár....

Először is pénteken már olyan 95% hogy megyek Isaszegre :D És be VBK-zok :)

Másodszor is ma rájöttem hogy a múltja az embernek elég sokat számit és jó tudni hogy a múltból vannak még itt emberek igaz most az ismeretségem 90% olyan május június körül ismeretem meg és minden olyan fura mint ha ugyan az lenne mint tavaly csak közbe más lettem :D de tényleg minden ugyan olyan csak én vagyok kicsit más :D ép olvastam egy két régi naplozotat pl képes voltam így köszöni szijjaaa :D de gáz saját magamat éreztem égőnek :D
Amúgy a nyaram átértékeltem volt egy elég nagy hullám völgyem aztán némi stabilitás majd megint hullám völgy és most is még ebbe vagyok bár a nyár elég sokat változtatott rajtam igen más ember lettem ..... és sokaknak ez negatívan jön le például akik egykor rám írtak .... és elbeszélgetünk már azok se írnak rám .... pedig ha egy kicsit törődnének velem ezzel a változással is rájönnének hogy én még mindig csak meti vagyok aki szereti őket és a szívbe őrzi a közös emlékeket ez bár mennyire nem látszik vagy hihetetlen...

De itt van valami új itt az ősz bár nekem az ősz mindig azt jelenti valaminek a vége valami más elkel búcsúzni a nyártól mi általában mindig a legélmény dúsabb időszak amikor az ember új embereket ismerhet meg és tanulhat mert minden embertől lehet mit tanulni erre jók az emberi kapcsolatok..... El kéne búcsúzni a nyártól az akkor kialakult érzésektől az akkor tett ígéretektől elszakadni valamitől amiről azt hiszik már sokan elszakadtam..... De mégse és rájöttem ezért nem jön össze semmi.... nem fog menni még nem jön valami új .... csak hogy nekem az ősz mindig azt jelképezi haladunk a vég felé egyre ridegebb minden mindenki magába zárkózik egyre kevésbe pörög ..... mint ha az emberek nap elemesek lennének.... ott a nyár..... akkor mindenki happy rengeteg embert lehet meg ismerni változik az ember.... itt az ősz változik az ember.... de magába zárkózik sok mindenkit elveszít ..... és akit el kéne engedni mert a másik is ezt várja vagy már azt hiszi megtörtént nem engedi el...... itt az ősz haladunk a vég felé.... de egy érzés még se alkar szűnni búcsúzni kéne a nyártól a lelkembe még is örökké élnek a nevetések a könnyek a hülyeségek az új élmények és persze a fájdalmas dolgok és valami új amit még eddig nem éreztem.... lehet ez át fog nyúlni a télbe majd a tavaszba és talán egy másik nyárba és lehet az a nyár már nem hozza el azt hatást amit az előzőek ..... mert még ez az érzés bennem fog élni és mindig erre a nyára fog emlékeztetni mert volt egy ideális része ha csak egy kisebb része kevesebb mint a fele akkor is ott volt az amire mindig a szívem mélyén vágytam.... és lehet hogy többé nem lesz ilyen nyár ahol ugyan ilyen érzés vár sivár lesz minden a kék eget is majd szürkének látom.... és majd mindig bánom hogy vége lett a nyárnak..... lehet ez volt az utolsó olyan nyár ahol lélekbe még "gyerek" voltam kitudja szóval nehéz még mindig át menni az őszbe és lezárni ezt a nyaramat ami számomra az eddig legszebb nyár volt hiába a sok fájdalom a könnyek és az is hogy még mindig emiatt a nyár miatt szenvedek.... Nem tudom lezárni szívembe még mindig itt élnek az érzések és az emlékek...... nem akarok elmenni még is a táj körülöttem egyre zordabb és tudom hogy egyre szürkébb napokat hoz minden holnap.... és akár hogy írom mindig az lesz a vége hogy hiányozni fog ez a nyár :(.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése