2009. szeptember 8., kedd

netceleb,hu :D

Hát ma nem sok minden történ..... Kicsit jobban vagyok és valószinüleg pénteken megyek Isaszegre de várom ^^ az árkádból meg ismert emberekhez jól lesz :)
Aztán ráakadtam egy olyan honlapra hogy www.netcleb.hu Igen regeltem de ennek is célja van az egész akkora szánalom tényleg mert páran anno letettek valamit most sokan ilyen oldalon próbálják elérni nem hogy csinálnának valamit.... hogy legalább.... tényleg valami kis dolgot legyen e mögött.... szóval regeltem hogy lázadjak de itt a link http://netceleb.hu/users.php?id=Meti Apokalipszis
Na itt ha elolvastátok a bemutatkozásom megértitek hogy az egész arra megy ki hogy lázadjak az ellen ez milyen szánalmas és akkor segítenétek ha szavaznátok rám és oltás lenne ha nem olyan nyerné aki ezt akarja felhasználni a sok selejt mérgelődne az tuti...... Mert tényleg most azzal mit ér el hogy egy ilyen nem tudom milyen oldalon ő lesz a legnagyobb "celeb" szerintem semmit csak nő az egoja hogy ő celeb a netceleb.hu-n hu de nagy dolog tényleg aztán hova sz*rjak..... Ettől nem lesz több se kevesebb :O max kibaszót egoista :D Meg amúgy érdemes szét nézni az oldalon annyi hulladék van ott én nevetem egy jót unalom űzésre jó szóval ha nagyon unatkoznál ajánlom hogy néz ott körbe "értelmes" fazonokat találhatsz :D Na nagyjából mára ennyi volna :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése