2009. szeptember 6., vasárnap

Hmmm egy laza árkádozás :D

Hát tegnap először is delelőt untam a fejem mint mindig itthon mindig ez megy gép azt jól van semmi extra semmi küllönös csak msn.... na igen ennek is lehetnek veszélyei de én még nem szívtam meg azt hogy msnen az emberek simmán lehetnek mások és mondhatnak azt amit akarnak engem még így nem szívattak meg ^^ remélem nem is fognak.... na de eltértem szóval itthon ültem majd felhívtam a Márkot hogy nincs e kedvem találkozni... Aztán megbeszéltük msnen hogy fél4 Örs :) oké mint mindig én késtem vagy 15 percet :D de nálam ez már megszokót nem para :) Utána bementünk árkádba sétáltunk erre arra :D azt benéztem egy pár embert és oda mentem egy sráchoz megkérdezni hogy ő miért emo? azt mondta nem tudja.... Majd megkérdeztem mióta az erre is nem tudom volt a válasz... én meg jó ott hagytam .... Hmm én ilyen hülye vok és paraszt is csak már elegem van abból hogy a stílust már sokan csak a trend miatt csinálják és nem ez lenne a célja.....:( majd tovább mászkáltunk...majd elkezdtem éhezni először mekibe akartam enni majd rájöttem hogy nem kell most gyors kaja bementünk Matchba sós mogyorót meg Mars csokit venni :D a mars csokival el voltam :DxD .... Majd vissza árkád ott a hídon megint láttam azt a társaságot akiket benéztem jah és a fél zacskó mogyorót ledobtam a hídról nem volt kedvem tartani :D .... ,meg bocsit akartam kérni hogy bunkóztam meg minden de nem mertem oda menni ..... mert én már csak ilyen hülye vok aztán át árkád parkolóba ott egy bácsitól akartam zsepit tarhálni de nem adót csak megdicsérte a hajam :D majd lecsöveltem a földre vagy fél órát utána oda mentem bocsit kérni ^^ és tök jó mert kiderült hogy tök jó fejek és el voltam velük :) Aztán elkísértük őket egy darabig :D majd vissza Örs én felszálltam a buszra :D

Aztán pózolj fogkefével el voltam unatkoztam csináltam pár képet és ez lett a best :D majd elmentem aludni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése