2009. december 7., hétfő

minden szinten szinte nincsen semmi.....

Hát a mai nap az nem jött össze :( sajnos ... a tervem helyet 3órára bementem a suliba abból kettőről hiányzott a tanár -.-" ilyen az én formám.... azon amin meg volt nem tudom miről szólt az óra ültem és bambultam... hiányzott a Panni

Tegnap : Hát tegnap délután taltam Pannival*-* Bogival .....Tominak vissza adtam Debi pulcsiját .... ő meg vissza adta a sapim amit Panninak ajándékoztam mellesleg Panninak tök aranyosan áll szal jó embernek adtam oda x) A délután folyamán beültünk egy lépcsőházba csináltunk képeket beparáztunk hogy befog ragadni a lift...... meg mindenkinek nyomot hangulata volt ..... szóval cigiztünk ültünk dumáltunk ..... de legalább Pannival voltam és az a lényeg..... majd kikísértük Bogit a buszmegbe megvártuk a buszát búcsúzás aztán elment ..... majd haza kísértem Pannit x) utána nekem még egy óra lett volna mire jött volna a buszom megpróbáltam stoppolni.De ez a tervem most nem jött be várhattam egy órát a buszra =( ..... Utána haza jöttem MSN-eztem
majd bealudtam és vártam a mai napot ami sajnos nem jött összemegint rosszul volt Panni =( jobbulást neki *-*
szal úgy nagyból semmi dolog sincs ami ezen kívül érdekes lenne ^^ szóval sziasztok ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése