2009. december 5., szombat

kb amit érzek sorokba vettve

Jah és még ezt ma meg akartam veletek osztani hogy értsétek mit érzek ^^ csak olvasatok a sorok közölt ^^


Két szív, az enyém a tiéd, a tiéd az enyém
nekem nem kellenek szavak ahhoz hogy beszélj
mert ha szemedbe nézek, azt látom amit érzek
Nekem te vagy a legfényesebb csillag a sötét égen
Hiába fájnak a napok, a hetek
Ha már már elvesznék, akkor erre a csillagra lelek
Ez mutatja nekem a leghelyesebb utat
Én benned megtaláltam azt amit más egy élten át kutat
A társat aki érti minden tettem, és szavam
Aki mellett bátran lehetek önmagam
Tudom te a napsütésben, és a viharban is velem maradsz
Tudom hogy a te ígéreteid nem csak ócska szavak
Ha baj van , te nem elszaladsz
Hanem kézen fogva megragadsz
Köszönöm hogy vagy nekem
Köszönöm hogy megérted az örömöm, és bánatom is érzed
Nem úgy mint a legtöbb ember csak megértően nézed
Hogy nem csak társ vagy, nem csak barát
Olyas valaki vagy aki megérti a szívem szavát
Nem csak ápolod a lelkem, hanem tejesé is teszed
Tudom benned végleg elveszek
örökön örökké az a láng éltet
Mi szívembe 2009.11.19.-én általad éledt
A szívem bátran adom neked végleg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése