2009. november 24., kedd

Békbe fuladt düh

Hát amióta nem írtam történt jó pár dolog x)
Volt egy jó hétvégém Pannival :) És hiányzik :( az hogy minden nap láttam és most este van és nincs mellettem pedig jó lenne ha itt lenne x) Szóval péntek kivételével mind2nap :D beittam :D De jó volt OO legalább még őszintébb voltam mint szoktam lenni :D és így tudja az akinek tudni kell hogy mit érzek ... :)
Aztán tegnap ugye nem láttam a pannit hiányzott...
De volt egy kis kelemetrlenség Tomival.... igen most már leírom a nevét az említett dolgok és egy két nem említett dolog miatt nagy lett a feszültség nem emlegettem mert nem akarom felvetni.... az már csak múlt.... nincs már a jelenre és a jövőre kell koncentrálni a jelen még fura aztán majd kialakul milyen lesz a jövő .... Lehet valami jobb lesz mint a múltba lehet minden jobb lesz kitudja....de az biztos hogy minden más lesz....de remélem legalább közelébe ér annak ami régen volt mert az nekem nagyon sokat ért....tudom most már mások körülöltünk a főbb szereplők de mi még mindig itt vagyunk.... és a mi kapcsolatunk főleg rajtunk áll milyen lesz....itt még egy esély de ebbe már ha ügyesek vagyunk akkor okulva a hibáinkból egy működő képesebb kapcs lehet remélem így is lesz...

Ma meg taltam Pannival :) jó volt vele mint mindig OO beszélgetünk el voltunk x) Majd békülési akció ami úgy ahogy sikerült OO Most meg várom a holnapot OO Meg a pénteket :) szombatot vasárnapot és a hétvégét x) nagyjából ennyi volnék sziasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése