2009. október 7., szerda

Őőő sorry mostanába lusta vagyok...

Na igen megint nem írtam egy jó darabig semmit se csak valahogy lusta vagyok de most infom van így hát amit tudok bepotlom x) Szóval úgy kb múlt héten a hétköznapjaim olyan szokásosak voltak nagyon nem történt semmi.....teltek a szürke hétköznapok .....

Majd szombaton taliztam Tomival x) Hát őőőő alapból késtem fél órát xD de ez nálam megszokott nem para megvárt. Ezután bementünk westend gyerek sloziba hajat vasalni meg kiszúrta a fülem ... Tomi csodálkozót ő jobban félt mint én pedig ő csak kiszúrta a fülem x) Majd bejött a bizti boy és kizavart minket a sloziról . Elmentünk cigit venni x) Majd ezután felmentünk tető kertre út közbe elkértem egy csaj msn címét xD ez a cím is kész na mind1 mellékes x) Majd cigiztünk dumáltunk.Ezután lementünk Dunakeszire meg volt beszélve hogy vbkázunk meg vodkázunk hát így is volt felszedtük Debit majd vettünk piát.... aztán lementünk dunapartra inni....hát először is ugye inni kellet le a kólából x) én meg nagyba nevetettem a Tomit az meg telibe köpi a haját majd megszólal"Jééé a kóla jó hajlakknak xcD. Ezután felfedeztem hogy a fantabodza és a vodka keverve baszott finom x)... Majd valami örült fazon oda jön hozzánk hogy én ki vagyok mondom Kovács Pistike csak felnőttem xcD aztán ugyan ez a kérdés Tominak is erre én ő meg Gyurcsány Ferenc majd Debitől is megkérdezi Mondom ő meg Orbán Viktor aztán elment majd elkezdtük VBk fogyasztást igaz a háromnegyedét én ittam meg.. már a végét Tomi a Dunába dobta mert Debi féltett hogy sok lesz pedig semmi bajom se volt ...... Majd egy kis depi mert Tomi is bedepült de aztán túl lettünk rajta és megint nevetünk x) Végül Tomi kikísért vonatálomásra valaki elkezdtek emuzni de leszartuk aztán búcsú feltett a vonatra azt olyan éjfél körül haza értem betettem a fülbe valót mert ugye tágítom a fülem ^^ szal a szombat nagyon jó volt

Már nem tudom mikor azt is megkaptam hogy ribanc vagyok jah bocsi hogy xy-nal jártam és utána........mással is összejöttem de xy-on is elég szánalmas hogy mással mondatja meg a véleményét msnen keresztül és akit rám küld még az se tud leugatni.... ehez csak gratulálni tudok én jót nevetem az egészen persze :"szépnek születtem nem az eszem ami számit én kétkillo sminkkel elérek bármit " -.-"

Hát hétfőn délútán vp-ztem nem volt valami felemelő élmény......inkább hagyjuk

Kedden nem történt semmi említésre méltó....

Szerda azaz tegnap találkoztam debivel meg megvettem a pc-m x) Jó volt el voltunk westend tetőn és annyira jól eset hogy én miattam lázasan is kijött x) OO és megérte mert jóóó volt x)áááááx) de tegnap is történt rossz dolog is Timi rám hozta a frászt:( de végül semmi gond nem lett szóval happy van x)

Ma meg elv szúrják a pcm fekete patkó x) nagyon várom x)
Holnap meg talizok Tomival
Szombaton meg lemegyek Dunakeszire Tomihoz meg Debihez x)

Na egyelőre ennyi lenne x)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése